Ο ρόλος του παιδαγωγού: Να δημιουργήσει τη λαχτάρα για ειρήνη!

Η πλειοψηφία των παιδιών και των εφήβων που σήμερα εκτίθενται στην άκρατη πληροφόρηση σχετικά με τον εν εξελίξει πόλεμο στην Ουκρανία, δεν γνωρίζουν τι ακριβώς συμβαίνει. Ορισμένα, έρχονται σε επαφή με την ιδέα του πολέμου για πρώτη φορά.  Η αυξανόμενη ένταση των εχθροπραξιών, και κυρίως η εγγύτητα αυτού του πολέμου τον φέρνει ένα βήμα πιο […]

Η ανάπτυξη των υπερπροσωπικών δυνάμεων των εφήβων στο ψυχόδραμα

Πώς μια δολοφονία ενός νέου επηρεάζει έναν έφηβο και μια έφηβη; Με ποιους το συζητάει, τι μηνύματα λαμβάνει από τον κοινωνικό του περίγυρο και πώς αισθάνεται; Πώς συνδέεται και ενεργοποιεί τις δυνάμεις του;  Μια εκ των συμμετεχουσών της ομάδας εφήβων “Συνάντηση” μοιράζεται με την ομάδα ότι η είδηση της δολοφονίας του Άλκη Καμπανού την έχει […]

“Συνάντηση” Βιωματική Ομάδα Κοινωνικής Εμπειρίας και Μάθησης για παιδιά 11 – 14 ετών

Η μετάβαση από την παιδική στην πρώιμη εφηβική ηλικία αποτελεί μια σημαντική αναπτυξιακή φάση. Βασικός στόχος αυτής της ηλικίας είναι η δημιουργία θετικών σχέσεων με συνομηλίκους και η διαμόρφωση της κοινωνικής ταυτότητας. Η ανάπτυξη του εαυτού και η αυτο-εικόνα εξαρτώνται από τις κοινωνικές εμπειρίες του ανθρώπου και συνδέονται άρρηκτα με τις ευκαιρίες που έχει κανείς […]

Έναρξη Νέου Κύκλου Συναντήσεων – Ομάδα Ανάπτυξης Αυθορμητισμού για Παιδαγωγούς

Το βιωματικό εργαστήριο ψυχοδράματος, “Ο αυθορμητισμός στην παιδαγωγική σχέση με τη σχολική τάξη” που πραγματοποιήθηκε από το Κέντρο Μελέτης και Εφαρμογής του Ψυχοδράματος και το Ψυχόδραμα στην Εκπαίδευση την Κυριακή 18/4 ανέδειξε την ανάγκη των ενεργών εκπαιδευτικών:  Να παραμείνουν κοντά στους μαθητές και τις μαθήτριες τους,  Να αξιοποιήσουν & να ενισχύσουν τη δημιουργικότητά & τον […]

Ο αυθορμητισμός στην παιδαγωγική σχέση με τη σχολική τάξη – Διαδικτυακό Εργαστήριο Ψυχοδράματος για παιδαγωγούς

Μέσα σε αυτή την παράδοξη κοινωνική πραγματικότητα, η εκπαιδευτική κοινότητα καλείται να αναπτύξει τον αυθορμητισμό και τη δημιουργικότητά της για να εφεύρει τρόπους συνύπαρξης που θα κρατούν ζωντανό το κύτταρο της σχολικής τάξης.  Προσκαλούμε τους παιδαγωγούς που ενδιαφέρονται να υπηρετήσουν την παιδαγωγική μέσα από το ψυχόδραμα να δηλώσουν συμμετοχή έως τις 16 Απριλίου. Οι ενδιαφερόμενοι/ες […]

Διαδικτυακό Βιωματικό Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς στις Γιορτές Πολυγλωσσίας του Δήμου Θεσσαλονίκης

Tο Ψυχόδραμα στην Εκπαίδευση συναντά τις Γιορτές Πολυγλωσσίας του Δήμου Θεσσαλονίκης για ένα διαδικτυακό βιωματικό εργαστήριο για εκπαιδευτικούς με θέμα την εκπαίδευση σε συνθήκες κρίσης, την Πέμπτη 28/1 από τις 18:00 έως τις 20:30. Ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι περιορισμένος και οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να δηλώσουν τη συμμετοχή τους έως τις 25/1/2020.

Ομάδα Ψυχοδράματος για εκπαιδευτικούς και εμψυχωτές /τριες της ΑΡΣΙΣ

Η βιωματική ομάδα επαγγελματικής υποστήριξης εκπαιδευτικών και εμψυχωτών που εργάζονται σε δομές της ΑΡΣΙΣ, βασισμένη στη φιλοσοφία και τη μέθοδο του Ψυχοδράματος, ξεκίνησε τις εβδομαδιαίες συναντήσεις της το Μάρτιο του 2019 και ολοκληρώθηκε ενάμιση χρόνο μετά. Δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας του Κέντρου Μελέτης και Εφαρμογής του Ψυχοδράματος Ι Σοφία Συμεωνίδου και της ΑΡΣΙΣ – […]

Απολογισμός Κοινωνιοδραματικού Εργαστηρίου Εφήβων

“Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα”* *Nίκος Καζαντζάκης Ένα βιωματικό ταξίδι στη Ραψάνη. Το χωριό όπως οι νέοι το βιώνουν και όπως θα θέλανε να είναι. Το όμορφο φυσικό τοπίο, η ζωντάνια του χωριού, η φιλοξενία του, η παράδοση που το ακολουθεί, οι σύγχρονες πλευρές του, η σχέση του […]

Τέσσερις ψυχοδραματικές συναντήσεις για εκπαιδευτικούς στο Ροδάνι