Νέες ομάδες και εργαστήρια από το Ψυχόδραμα στην Εκπαίδευση

Το Ψυχόδραμα στην Εκπαιδευση υποδέχεται τη νέα ακαδημαϊκή χρονιά με νέες ομάδες για γονείς, παιδιά, εφήβους και εκπαιδευτικούς, ατομικά εργαστήρια για γονείς και θεματικά εργαστήρια για εκπαιδευτικούς και γονείς με έναρξη το Σεπτέμβρη του 2022.

Βιωματική Ομάδα Δημιουργικής Φαντασίας για παιδιά 6 – 10 ετών,

“Τα όνειρά μου”

Η βιωματική ομάδα δημιουργικής φαντασίας “Τα όνειρά μου” βάζει τα όνειρα των παιδιών στο επίκεντρο με μεθοδολογικό και φιλοσοφικό οδηγό το ψυχόδραμα που μέσα από τη δράση συνδέει τη σωματική μνήμη με τη γλώσσα. Η ομάδα διαμορφώνει ένα πλαίσιο συναισθηματικής έκφρασης και ανάπτυξης για τα παιδιά και ένα χώρο για την καλλιέργεια της φαντασίας τους.

Βιωματική Ομάδα Κοινωνικής Εμπειρίας και Μάθησης για παιδιά 11 – 14 ετών,

“Συνάντηση”

Η Βιωματική Ομάδα Κοινωνικής Εμπειρίας & Μάθησης δημιουργήθηκε το 2021 για παιδιά ηλικίας 11-14 ετών και φέτος ανοίγει και πάλι τις πόρτες της για να υποδεχθεί νέα μέλη.

Η ομάδα υποστηρίζει τα παιδιά να εξερευνήσουν και να διαμορφώσουν την εφηβική τους ταυτότητα, σε μια κοινότητα αποδοχής, φροντίδας & αλληλεγγύης, μέσα από τη σύνδεση με τον εαυτό τους, τους σημαντικούς άλλους και τον κόσμο, με οδηγό την παιδαγωγική, τη φιλοσοφία & τη μέθοδο του ψυχοδράματος.

Η ομάδα θα λειτουγήσει και διαδικτυακά για τα παιδιά εκτός Θεσσαλονίκης.

Βιωματική Ομάδα Ανάπτυξης Αυθορμητισμού για Παιδαγωγούς

Το ψυχόδραμα, το κοινωνιόδραμα και η κοινωνιομετρία τίθενται στην υπηρεσία των παιδαγωγών που επιθυμούν να ανταπεξέλθουν στις καθημερινές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στον επαγγελματικό τους ρόλο. Στόχος της ομάδας είναι η ανάπτυξη της δημιουργικότητας και του αυθορμητισμού των μελών της ομάδας σε ό,τι αφορά στην εκπαιδευτική διαδικασία και τη σχέση τους με τους μαθητές & τις μαθήτριές τους.

Βιωματική Ομάδα για γονείς παιδιών 9 – 12 ετών

Η ομάδα απευθύνεται στους γονείς που αναζητούν τρόπους να υποστηρίζουν δημιουργικά και με επάρκεια τα παιδιά τους και αποβλέπουν στην υγιή ψυχοσυναισθηματική, κοινωνική και εκπαιδευτική ανάπτυξη των παιδιών τους. Η διευρεύνηση της σχέσης γονέα – παιδιού – σχολείου αποτελεί πυλώνα της ομάδας και στόχο έχει να αναδειξει τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των παιδιών, αλλά και τις αλλαγές που υφίσταται ο γονεϊκός ρόλος καθώς τα παιδιά μεγαλώνουν.

Ατομικά Εργαστήρια Γονέων

Τα εργαστήρια γονέων απευθύνονται στους γονείς που επιθυμούν να υποστηριχθούν στοχευμένα σε σχέση με ζητήματα ή προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και σχετίζονται με την εκπαίδευση των παιδιών τους, τη ζωή των παιδιών στη σχολική κοινότητα και την οικογένεια.

Τα ατομικά εργαστήρια γονέων πραγματοποιούνται και διαδικτυακά.